1-Mali mühür başvurusu: bu linkten mali mühür başvurusu yapabilirsiniz
.
2-Mali mühür ödemesinin yapılması:1. adım sonunda verilen "Barkod Numarası" ile Vakıfbank şubelerinden mali mühür bedelini ödeyebilirsiniz. veya bu linkten kredi kartınız ile online ödeyebilirsiniz.
3-Mali mühürün kargo ile teslim alınması: Mali mühürünüz 3-4 gün içerisinde Tübitak tarafından üretilir ve kargoya verilir.
4-Mali mühür şifre alma: bu linkten mali mühür şifrenizi alabilirsiniz.
5-e-fatura başvuru formunun doldurulması: bu linkten mali mühürünüzü kullanarak e fatura başvurusu yapabilirsiniz.
6-Bu aşama muhasebe programınıza göre farklılık gösteriyor. Muhasebe programınıza e-fatura entegrasyon hizmeti veren firma ile sözleşme düzenliyor ve mali mühürünüz ile bu sözleşmeye onay vererek elektronik fatura başvurunuzu tamamlıyorsunuz. Böylece e fatura kayıtlı kullancılar arasına katılıyorsunuz. Gib e-fatura sitesinden firmanızı e-fatura kayıtlı kullanıcılar listesinde görebilirsiniz.
7-Kontör alma ve e fatura kesmeye başlama: Bu aşamada e-fatura sisteminiz çalışmaya başlıyor.
Bu arada endişelenmeyin. Tüm bu işlemleri sizin adınıza yapıyoruz.
Arıcı Mali Müşavirlik olarak müşterilerimizi e-fatura ya geçmeye teşvik ediyoruz. Neredeyse tamamına yakını e-fatura mükellefi.
Muhasebe programınızı kuruyor, verileriniz aktarıyor ve e fatura başvurunuzu yaparak e fatura göndermek ve almak konusunda sizi ve personelinizi bilgilendiriyoruz. Bu aşamadan sonra elektronik faturalarınızı otomatik muhasebeleştiriyoruz. Hatalı kaydedilen ve unutulan faturalar tarihe karışıyor.
Şimdi arayın 0 216 599 00 10
veya bir e posta yazın destek@malimusavir.cc
Comments