top of page

e-fatura başvurusu nasıl yapılır ?

Güncelleme tarihi: 1 Kas 2018


e-fatura başvurusu

1-Mali mühür başvurusu: bu linkten mali mühür başvurusu yapabilirsiniz

.

2-Mali mühür ödemesinin yapılması:1. adım sonunda verilen "Barkod Numarası" ile Vakıfbank şubelerinden mali mühür bedelini ödeyebilirsiniz. veya bu linkten kredi kartınız ile online ödeyebilirsiniz.


3-Mali mühürün kargo ile teslim alınması: Mali mühürünüz 3-4 gün içerisinde Tübitak tarafından üretilir ve kargoya verilir.


4-Mali mühür şifre alma: bu linkten mali mühür şifrenizi alabilirsiniz.


5-e-fatura başvuru formunun doldurulması: bu linkten mali mühürünüzü kullanarak e fatura başvurusu yapabilirsiniz.


6-Bu aşama muhasebe programınıza göre farklılık gösteriyor. Muhasebe programınıza e-fatura entegrasyon hizmeti veren firma ile sözleşme düzenliyor ve mali mühürünüz ile bu sözleşmeye onay vererek elektronik fatura başvurunuzu tamamlıyorsunuz. Böylece e fatura kayıtlı kullancılar arasına katılıyorsunuz. Gib e-fatura sitesinden firmanızı e-fatura kayıtlı kullanıcılar listesinde görebilirsiniz.


7-Kontör alma ve e fatura kesmeye başlama: Bu aşamada e-fatura sisteminiz çalışmaya başlıyor.


Bu arada endişelenmeyin. Tüm bu işlemleri sizin adınıza yapıyoruz.


Arıcı Mali Müşavirlik olarak müşterilerimizi e-fatura ya geçmeye teşvik ediyoruz. Neredeyse tamamına yakını e-fatura mükellefi.


Muhasebe programınızı kuruyor, verileriniz aktarıyor ve e fatura başvurunuzu yaparak e fatura göndermek ve almak konusunda sizi ve personelinizi bilgilendiriyoruz. Bu aşamadan sonra elektronik faturalarınızı otomatik muhasebeleştiriyoruz. Hatalı kaydedilen ve unutulan faturalar tarihe karışıyor.


Şimdi arayın 0 216 599 00 10

veya bir e posta yazın destek@malimusavir.cc


342 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page